خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین؛  

ظرفیت اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب، سه برابر می شود  

دکتر محمدی گفت: بر اساس توافق نامه بین سازمان بسیج دانشجويي کشور و وزارت علوم و بهداشت، اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب سه برابر بیش از سال گذشته در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۴۹۰۷۳۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

قزوین_به‌ گزارش بسیج، دکتر ابوذر محمدی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در قرارگاه علم الهدی راهیان نور که صبح امروز در سالن جلسات ریاست دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و با حضور دکتر قاسم زاده رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین و دیگر روسای دانشگاه های استان و مسئولین دفاتر نهاد رهبری در دانشگاههای استان برگزار شد بیان کرد: ما باید یاد و خاطره بزرگمردانی که به ما برای دیگران زیستن، ایثار و فداکاری را اموختند، زنده نگه داریم.

وی گفت: یاد بزرگمردانی همچون شهید عباس بابایی، شهید حسن پور، شهید میرسجادی و گل سرسبد دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی، که سلیمان سرزمین دلهاست را گرامی بداریم.

دکتر محمدی اظهار کرد: امسال بنا است اقدام بزرگی در زمینه راهیان نور انجام شود. بر اساس توافق نامه هایی که بین سازمان بسیج دانشجويي کشور و وزارت علوم، بهداشت و درمان منعقد شده و براساس ابلاغ انجام شده، اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب نسبت به سال گذشته، سه برابر بیش از گذشته در نظر گرفته شده است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین عنوان کرد: طبق ابلاغ، سهیمه های دانشگاه های استان به تفکیک مشخص شده است. البته با اولویت اعزام دانشجویان جدید و زیارت اولی ها "با شعار محوری دانشجویان مکتب سلیمانی" این کار صورت گرفته است.

وی افزود: دوره های آموزشی روایتگری برای راویان و دوره های آموزشی برای خادمان و مدیر کاروان ها، تولید محتوای فرهنگی، هماهنگی امور حفاظتی و حراستی از کاروان ها، هماهنگی با معاونت بهداشت و درمان جهت خدمات رسانی بهداشتی و درمانی و غیره انجام شده است.

محمدی در پایان گفت: کلیه امور مربوط به پشتیبانی و اعزام کاروان ها به عهده بسیج دانشجویی، با نقش آفرینی موثر داشجویان خواهد بود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار